بک لینک یکی از روش های SEO خارجی است که به سایت بک لینک چیه در رتبه بندی نتایج کمک می کند. در این مقاله آموزش سئو ، روش های بدست آوردن بک لینک خوب ذکر شده است.


بک لینک

بک لینک چیست؟ اصولاً چگونه باید برای سایت خود بک لینک بگیریم؟ آیا گوگل تاکنون شما را جریمه کرده است؟ اگر این اتفاق برای شما بیفتد ، می دانید که شناسایی و رفع مشکل چقدر دردناک است. اگر هرگز مجازات نشده اید ، خطر مجازات شدن دارید. چگونه می توانید از بک لینک غیر طبیعی در گوشه کنار خود جلوگیری کنید؟

در این مقاله ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه می توانیم برای خود بک لینک بگیریم و همچنان از قوانین Google پیروی کنیم و سایت سئو را با مشکل مجازات تهدید نکنیم.
1. درخواست بک لینک

اولین کاری که باید انجام دهید این است که از مردم بپرسید. برخی ممکن است بگویند: "خوب ، بک لینک ها طبیعی نیستند زیرا ما باید از مردم بپرسیم." اما اگر کسی بخواهد پیوند معتبری به شما بدهد و در ازای هیچ چیز عجیبی از شما و سایت شما ، می توانید این نوع بک لینک را یک لینک موفق و ارزشمند برای سایت خود بدانید. به عنوان مثال ، اگر شخصی را در بین دوستان و آشنایان خود صاحب وبلاگ و سایتی می شناسید ، می توانید از او س askال کنید: "آیا می توانید سایت من را به عنوان یک شریک از سایت و وبلاگ خود و پیوندی به سایت ما معرفی کنید؟" بدهید؟ ". حال ، اگر او موافقت کند که مخفیانه از سایت خود پیوندی به سایت شما بدهد ، این بک لینک لینک بسیار جالب و ارزشمندی نخواهد بود. اما اگر آنها نام سایت شما را به طور واضح و قانونی ذکر کنند بدون هیچ مشکلی و شما به با این کار ، شما می توانید آن لینک دهنده را یک پیوند ارزشمند و طبیعی بنامید ، و Google از سایت شما به دلیل داشتن چنین پیوندی قدردانی می کند.
۲. دایرکتوری های بک لینک

برخی ممکن است بگویند: "یک دایرکتوری بک لینک طبیعی نیست و پیوندهای آن جعلی است." ما در مورد هر سایت دایرکتوری صحبت نمی کنیم ، منظور ما بیشتر سایت هایی است که مانعی برای ورود به سایت ها دارند و اجازه دسترسی به هیچ سایتی را نمی دهند ، بسیاری از سایت های دایرکتوری به عنوان هرمه شناخته می شوند. فهرست باید محلی باشد که مشاغل واقعی در آن لیست شده و مردم واقعاً از آن استفاده می کنند.

دایرکتوری هایی وجود دارد که باید برای جستجوی سایت مناسب کمی جستجو کنید. به عنوان مثال ، شما یک عکاس مراسم هستید. شما می خواهید یک فهرست محلی لیست کنید که پیشنهادات خوانندگان ، سالن ها و عکاسان برای رزرو عروسی را به مردم ارائه دهد. لینک دهی از این پوشه بسیار مناسب خواهد بود و می تواند ترافیکی را به سایت شما ارسال کند ، پیوند دادن این نوع سایت ها شاخص خوبی برای سایت شما است. یافتن این نوع دایرکتوری ها که شامل شماره و آدرس رقبای شما نیز هستند ، بسیار خوب خواهد بود. با جستجوی شماره رقبا یا مشاغل موجود در وب می توانید چنین سایت هایی را پیدا کنید و ببینید که آنها شماره و سایت خود را در کجا ثبت کرده اند.
3. روابط صنعت

اکثر مشاغل با تأمین کنندگان ، ندگان ، مشتریان و شرکای آنها ارتباط دارند. اینها مکانهایی هستند که باید کسب و کار شما در آنها ذکر شود. اگر در چنین مکان هایی لیست شده باشید ، برای کسب و کار شما بسیار مناسب خواهد بود. برای یافتن این نوع لیست ها ، باید محل رقبای خود را بیابید ، به پروفایل پیوند آنها نگاهی بیندازید و مکان هایی را که لیست های شما خالی است پیدا کنید.
4. نام یا مارک ثبت شده ذکر شده

در بعضی جاها ممکن است شخصی از تجارت ، سایت یا شاید نام شما نام برده باشد اما برای شما بک لینک ایجاد نکرد ، بنابراین بهتر است این افراد را پیدا کرده و از آنها برای انجام این کار تشکر کنید و بعداً س askال کنید. لینک سایت خود را نیز ذکر کنید. معمولاً از این طریق می توانید به راحتی به سایت خود پیوند دهید. ابزارهایی وجود دارد که می تواند بفهمد سایت شما در جایی لیست شده است. برخی از ابزارها هنگامی که سایت شما لیست می شود به شما اطلاع می دهند.

با این حال ، این ابزارها همیشه دقیق نیستند و ممکن است متوجه ذکر سایت شما نشوند. بنابراین بهتر است همیشه به این ابزارها توجه نکنید و هر ماه وقت خود را صرف جستجوی موارد ذکر شده سایت خود در اینترنت کنید و سعی کنید از این طریق بک لینک بگیرید. یکی از بهترین مکان ها برای جستجوی موارد ذکر شده در سایت شما ، شبکه های اجتماعی است و شما می توانید به راحتی از شخصی که نام سایت شما را ذکر کرده است در صورت داشتن سایت ، بک لینک برای شما ایجاد کند.
5. بک لینک های خراب را احیا کنید

یکی از راه هایی که می توانید پیوندهای خراب را در وب سایت خود پیدا کنید رفتن به Google Search Console و جستجوی خطاهای خزنده است. ممکن است شخصی به سایت شما پیوند داده باشد اما URL شما به اشتباه نوشته شده است. برای حل این مشکل دو راه وجود دارد. اولین راه این است که به آن سایت بروید و از آنها بخواهید لینک خراب را برطرف کنند. راه دوم ایجاد همان صفحه برای آدرس اینترنتی اشتباه و ارسال یک تغییر مسیر مستقیم به آدرس صحیح در صفحه ایجاد شده شما است. اگر روش دوم ، تغییر مسیر را انتخاب کنید ، مقدار آن بک لینک اندکی کاهش می یابد ، اما بهتر است پیوندی به صفحه اشتباه داشته باشید زیرا این پیوند خطای 404 را در سایت شما ایجاد می کند و هیچ رتبه ای ندارد. به شما نمی دهد.
6. عالی باشید

رومه نگاران همیشه به دنبال چیزهایی برای نوشتن هستند. بسیار خوب است اگر می توانید تجارت خود را در سایت های خبری و خبری ثبت کنید. بهترین راه ایجاد یک رویداد یا یک موسسه خیریه است ، رومه نگاران عاشق پوشش مطالب نیز هستند


مرجع موسیقی ایران سایت ,لینک ,توانید ,لیست ,پیوند ,ایجاد ,وجود دارد ,برای سایت ,پیدا کنید ,مکان هایی ,جستجوی موارد ,بسیار مناسب خواهد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دمو سایت تو بهترین خرید رو از ما داشته باش دکتر ستایش انواع بیمه و بیمه تکمیل درمان Appks